مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 23:352023-03-05ورزشي

سرمربی استقلال خوزستان: آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم


سید اکبر پورموسوی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی بازی با سایپا به طور موقت محروم شده است و باید برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی برود نسبت به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

- سرمربی استقلال خوزستان: آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم سید اکبر پورموسوی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی بازی با سایپا به طور موقت محروم شده است و باید برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی برود نسبت به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر در این اوضاع و احوال که در کورس رقابت هستیم بی دلیل محروم شوم معلوم خواهد شد دست های کثیف مجددا دست به کار شده اند تا مانع صعود استقلال خوزستان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید اکبر پورموسوی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی بازی با سایپا به طور موقت محروم شده است و باید برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی برود نسبت به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد که در ادامه می خوانید: آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم بروید آن شخصی که پیامک زده سه تا سکه بدهید تا برنده بازی باشی و اگر ندهید بازنده خواهید شد را پیدا کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی استقلال خوزستان: آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم

سرمربی استقلال خوزستان: آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم