مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 10:502023-03-10بين الملل

حمله نظامیان صهیونیست به منزل عامل عملیات تل آویو


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی از تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست خبر دادند که به شهرک «نعلین» در غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

- منابع فلسطینی از حمله نظامیان صهیونیست به شهرکی در غرب رام الله در کرانه باختری خبر دادند که منزل عامل عملیات ضدصهیونیستی تل آویو در آن قرار دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع فلسطینی از تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست خبر دادند که به شهرک نعلین در غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله نظامیان صهیونیست به شهرک نعلین که منزل عامل عملیات ضد صهیونیستی در تل آویو در آن قرار دارد، خبر داده و اعلام کردند که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست به این منطقه یورش برده اند.

همچنین منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک معالیه شمرون در شرق قلقیلیه پس از تیراندازی نظامیان صهیونیست به او به ادعای حمل مواد منفجره خبر دادند.

داود شهاب: رژیم صهیونیستی همانطور که سید حسن نصرالله گفت سست تر از عنکبوت است داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اینکه یک مبارز فلسطینی با یک سلاح سرد این همه رعب و وحشت در میان صهیونیست ها ایجاد کند مفهموش همان اوهن من بیت العنکبوت (سست تر از خانه عنکبوت است) که سید حسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نظامیان صهیونیست به منزل عامل عملیات تل آویو

حمله نظامیان صهیونیست به منزل عامل عملیات تل آویو