مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-05اقتصادي

400 تن سیب در مازندران ذخیره سازی شود/ تامین اعتبار برای نیروهای بازرس بسیج


استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی 400 تن سیب سهیمه مازندران باید هرچه سریع تر به استان حمل و ذخیره شود و تحت نظارت استان قرار گیرد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید مبلغی را برای نیروهای بازرس بسیج در نظر بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه نباید مردم در بازار احساس ناامنی کنند، گفت: توزیع مرغ منجمد با ماشین های یخچالدار در سطح شهرستان ها و روستاها انجام شود.

وی ادامه داد: مسؤولیت تامین و توزیع گوشت و مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است و همه دستگاه ها موظف به همکاری با سازمان جهاد کشاورزی استان هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سهمیه سیب استان باید از 350 تن به 400 تن افزایش پیدا کند، افزود: امسال نباید در استان شاهد کمبود سیب باشیم.

حسینی پور اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید مبلغی را برای نیروهای بازرس بسیج در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید آنقدر کالا در بازار تزریق کنیم تا کمبودی وجود نداشته باشد و قیمت ها رصد و پایش شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نمایشگاه های عرضه محصولات کشاورزی و اساسی از امروز در شهرستان ها راه اندازی شود و به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصول کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 تن سیب در مازندران ذخیره سازی شود/ تامین اعتبار برای نیروهای بازرس بسیج

400 تن سیب در مازندران ذخیره سازی شود/ تامین اعتبار برای نیروهای بازرس بسیج