مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 21:312023-03-19اقتصادي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در ایلام


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: 15 هزار بسته کمک مومنانه به ارزش 15 میلیارد تومان در محلات حاشیه نشین و روستاهای محروم ایلام ارسال شده است.

- علی ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمک های مؤمنانه ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان به تعداد 15 هزار بسته به ارزش 15 میلیارد تومان در شهرستانها، حوزه های مقاومت و پایگاهها جهت توزیع در محلات حاشیه نشین و روستاهای محروم ارسال شده است.

وی افزود: تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید پخت و توزیع غذای گرم در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته که در بین نیازمندان توزیع می شود که امیدواریم این نهضت مواسات و همدلی در ماه رمضان بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان ادامه داد: یکی دیگر از محورهای بسیج سازندگی خاص سال جدید قرارگاه نوروزی بوده که در کل کشور 32 قرارگاه جهادی شکل گرفته و به تبع در استان ایلام یک قرارگاه استانی و 12 قرارگاه شهرستانی که محوریت و مسئولیت آن بر عهده بسیج سازندگی است.

وی یادآور شد: از محورهای قرارگاه جهادی استان در بحث کمک های مؤمنانه، آبرسانی، تعمیر و مرمت منازل محرومین، اهداء جهیزیه، اردوهای جهادی و سایر عرصه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در ایلام

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در ایلام