مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-15بين الملل

چین محدودیت سفر به ایران را لغو کرد


دولت چین، محدودیت های مسافرتی به 60 کشور، از جمله ایران را لغو کرد و نام ایران را بار دیگر به فهرست مقاصد گردشگری چین بازگرداند.

- دولت چین، محدودیت های مسافرتی به 60 کشور، از جمله ایران را لغو کرد و نام ایران را بار دیگر به فهرست مقاصد گردشگری چین بازگرداند.

حسین خلیفی کیوی ـ فعال گردشگری ایرانی مقیم چین ـ در این باره به ایسنا گفت: بنابر اعلام رسانه های چین، از 15 مارس 2023 برابر با 24 اسفندماه 1401، شهروندان چینی اجازه دارند به 60 کشور، از جمله ایران سفر توریستی داشته باشند.

او افزود: بنابر آنچه دولت چین اعلام کرده است این محدودیت و ممنوعیت از سال 2020 همزمان با همه گیری کرونا برقرار شد و اکنون به تدریج لغو شده است.

در مرحله نخست محدودیت و ممنوعیت سفر گردشگران چینی به 20 کشور، از جمله تایلند، اندونزی، کامبوج، مالدیو، سریلانکا، فیلیپین، مالزی، سنگاپور، لائوس، امارات متحده عربی، مصر، کنیا، آفریقای جنوبی، روسیه، سوییس، مجارستان، نیوزیلند، فیجی، کوبا و آرژانتین لغو شد و در ادامه نام 40 کشور دیگر اضافه شده که ایران جزو آن هاست.

به گفته این فعال گردشگری، این 40 کشور که به فهرست مقاصد سفر گردشگران چینی بازگشته اند، شامل نپال، برونیی، ویتنام، مغولستان، ایران، اردن، تانزانیا، نامیبیا، موریس، زیمباوه، اوگاندا، زامبیا، سنگال، قزاقستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین محدودیت سفر به ایران را لغو کرد

چین محدودیت سفر به ایران را لغو کرد