مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-12سياسي

جنگلبانی عشقی است که شب و روز نمی شناسد


جنگلبانی و حفاظت از عرصه های طبیعی با توجه به مشکلات و خطراتی که دارد تنها یک عشق است و اگر عاشق نباشید نمی توانید سختی ها و خطرات این مسیر را تحمل کنید.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - سمیه اسماعیل زاده: 20 سال داشت که به جمع حافظان جنگل پیوست، اولین خاطره اش از حضور در جنگل هنوز هم برایش خوشایند نیست؛ سه ساعت پیاده روی در فراز و نشیب جنگل و شب هنگام برخورد با قاچاقچیان چوب، در آن روز آنها سه نفر بودند که یکی از آنها بیمار شد و دیگری اسیر دست قاچاقچیان و خود او هم برای ساعت ها در جنگل تاریک تنها و سرگردان مانده بود! آن عرق سرد و کوبش قلب از شرارت قاچاقچیان و هراس از شب تاریک در دل جنگلی ناشناس، نشان از شروع یک کار سخت داشت اما محمدعلی اسفندیار دلسرد نشد و چنان در کارش پیش رفت که امسال به عنوان جنگلبان نمونه کشوری تقدیر شد.

داستان تعقیب و گریز با قاچاقچیان که شاید در فیلم ها دیده باشیم اما جنگلبانان آن را در واقعیت تجربه کرده اند.

اسفندیار از شبی می گوید که گزارش یک قاچاق در دل جنگل را به آنها دادند، آنها با دو ماشین به محل رفتند اما پیش از رسیدن آنها به محل مورد نظر، یک دستگاه پراید در نزدیکی محل بارگیری با بوق زدن، قاچاقچیان را از حضور مأموران مطلع می کند و نیسان ها یکی با بار کامل و چادر کشیده و دیگری در حال بار زدن چوب ها، از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگلبانی عشقی است که شب و روز نمی شناسد

جنگلبانی عشقی است که شب و روز نمی شناسد