مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 17:502023-03-12حوادث

دستگیری 13 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مازندران


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات مواد محترقه خطرناک نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: - ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات مواد محترقه خطرناک نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: تاکنون 13 نفر که در امر تهیه وتوزیع این انواع مواد محترقه فعالیت داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سیدجعفر ساداتی افزود: طرح ویژه نظارت بر صنوف و واحدهای صنفی برای مقابله با تهیه وتوزیع غیرمجاز موادمحترقه از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی از ماه قبل آغاز شده و کماکان ادامه دارد و تاکنون هم در سطح استان تعدادی از این واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی با هماهنگی مراجع قضایی در ایام پیش رو در دستور کار قرار دارد و پلیس با تمام توان و امکانات برای برقراری نظم و امنیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برابر قانون رفتار خواهد کرد .

ساداتی یادآورشد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پیرامون فعالیت غیرقانونی تهیه وتوزیع کنندگان مواد محترقه و هرگونه حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مازندران

دستگیری 13 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مازندران