مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 08:252023-03-19سياسي

طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان آغاز شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی امروز در استان کردستان آغاز شد و تا 15 فروردین ماه 1402 ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط هلال احمر کردستان، پیام جلالی در مراسم این طرح ملی در سنندج اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی همچون سال های گذشته در دو حوزه اصلی امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال احمر فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: این طرح تا 15 فروردین 1402 ادامه دارد و در بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، در حوزه جوانان 12 پست ثابت و سیار که در مبادی ورودی شهرستان ها و مکان هایی که ازدحام زیاد است و بیشترین گردشگر دارد، پست های نوروزی جهت ارائه خدمات به هموطنان فعال است.

جلالی خاطرنشان کرد: در این پست ها فضای دوستدار کودک و نمازخانه در نظر گرفته شده است و با حضور جوانانی که با هلال احمر همکاری دارند و آموزش های لازم را در طی سال گذرانده اند، خدمات امدادی لازم به مسافرین ارائه می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به فعالیت های حوزه امداد و نجات در طرح نوروزی بیان داشت: در طرح نوروزی 10 پایگاه امدادی ثابت جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، یک پایگاه امداد کوهستان، یک تیم واکنش سریع و همچنین 5 پایگاه موقت فعال است که در محورهایی که سال های گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان آغاز شد

طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان آغاز شد