مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 16:352023-03-10اجتماعي

افزایش دمای هوا تا اواسط هفته آینده در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد گرم و افزایش دما در این استان، گفت: احتمال وقوع آتش سوزی ها در استان دور از انتظار نیست و نیاز است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بر اساس سامانه های هواشناسی پایداری هوا در روزهای آینده در گیلان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوا در مرکز استان به بالای 20 درجه رسید، افزود: در ساعاتی از امروز دمای هوا در رشت به 21 درجه سلسیوس گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به پایداری هوا در این استان، بیان کرد: با خروج سامانه بارشی، هوای گیلان از امروز تا اواسط هفته آینده، صاف و آفتابی همراه با افزایش محسوس 5 تا 10 درجه ای دما و وزش باد گرم پیش بینی می شود.

دادرس با بیان اینکه دریای خزر تا 3 روز آینده با ارتفاع موج 50 سانتی متر آرام است، گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی شرایط برای فعالیت های دریایی از جمله صید در دریا خزر مناسب است.

وی با اشاره به وزش باد گرم و افزایش دما در گیلان، افزود: به دلیل افزایش دما و وزش باد گرم، احتمال وقوع آتش سوزی ها در استان دور از انتظار نیست و نیاز است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا تا اواسط هفته آینده در گیلان

افزایش دمای هوا تا اواسط هفته آینده در گیلان