مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 14:052023-03-17سياسي

دانشگاه های اصفهان در سالی که گذشت


سال 1401 سالی همراه با فراز و نشیب برای دانشگاه های ایران و اصفهان بود.

آنچه که در این یک سال در باب دانشگاه و دانشجویان نگاشته شد، با هدف اطلاع رسانی، - یادآوری و حمایت از حقوقِ گاه فراموش شده دانشجویان و محترم شمردن اهالی دانش بود.

به روزهای پایانی سال 1401 نزدیک می شویم، سالی که شاید بتوان در تاریخ وقایع، آن را یکی از پر حادثه ترین سال ها برای دانشگاه های ایران و اصفهان خواند.

در ادامه مطلب، برخی از مهم ترین وقایعی که در سال 1401، در دانشگاه های اصفهان رخ داده است را مرور و به آن ها اشاره ای می کنیم.

مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از حوادث این سال، مسمومیت غذایی تعداد کثیری از دانشجویان بود؛ اتفاقی ناگوار که از دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز و سپس به دانشگاه های دیگر کشور از جمله دانشگاه خوارزمی واحد کرج و دانشگاه صنعتی اراک کشیده شد.

گسترش پدیده مسمومیت غذایی سال 1401در میان دانشجویان، اتفاقی بی سابقه در تاریخ دانشگاه های کشور بود که به عنوان مسمومیت غذایی زنجیره ای دانشجویان از آن یاد می شود.

این خبر به واسطه اعلام تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان که در روزهای ابتدای آذرماه، غذای سلف را مصرف کرده بودند و دچار علائم مسمومیت و مشکلات گوارشی شدند بودند، منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اصفهان در سالی که گذشت

دانشگاه های اصفهان در سالی که گذشت