مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-04اقتصادي

102 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان افزوده می شود


102 دستگاه اتوبوس پیش خرید شده که به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود، 36 دستگاه مینی بوس و 25 دستگاه ون نیز خریداری شده است.

- زنجان- عضو شورای شهر زنجان گفت: 102 دستگاه اتوبوس پیش خرید شده که به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

مجید ناصحی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شورا وظیفه سیاست گذاری در مدیریت شهری را برعهده دارد، عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم در سیاست گذاری سال 1402 موضوع ترافیک شهری است که زیرمجموعه های آن شامل حمل و نقل عمومی، اصلاح هندسی، ایجاد روگذر یا زیرگذر و بازگشایی معابر مورد توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرداری برای پیشبرد امور از یک مشاور ترافیکی استفاده می کند و یکی از موضوعاتی که باید برای سال آینده ساماندهی شود، محور آرامستان و سه راه امجدیه است که رفت آمد اهالی شهرک ثمین، مهرآرا، شهرآرا و کوی زیتون نیز از این محل صورت می گیرد و پیشنهادات مشاور برای اصلاح هندسی و ایجاد زیرگذر و روگذر به شورای ترافیک ارائه شده و اجرای آن از سال 1402 انجام می شود.

رییس شورای شهر زنجان از بازگشایی دو محور در آینده خبر داد و گفت: یک محور از کوچه حاجی شامی نزدیک خیابان امام عبور می کند که بار ترافیکی قابل توجهی را پوشش خواهد داد و محور دیگر در مسیر گونیه قرار دارد و باید تملک های لازم برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان افزوده می شود

102 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان افزوده می شود