مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 18:102023-03-13سياسي

آقای میرسلیم! عصبانی کردن مردم تا کی؟


اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در چند وقت اخیر چه در شبکه های اجتماعی و چه در مصاحبه ای که تازگی از وی منتشر شد واکنش های زیادی را از سوی اقشار مختلف از مردم در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسناپلاس، جوان ترها اگر مصطفی میرسلیم را از کت و شلوارهای متفاوتش در انتخابات سال 96 می شناسند.

مو سفیدکرده ها او را با عضویت در حزب موتلفه و سمت های مختلفش از اوایل انقلاب می شناسند.

از پیشنهاد شدن وی برای پست نخست وزیری از سوی بنی صدر که البته مجلس آن را نپذیرفت تا فعالیت هایش در حوزه مهندسی و وزارتش در حوزه فرهنگ در دوران سازندگی.

اما آقای مهندس که در انتخابات 96 در عرصه سیاست بعد از 20 سال دوباره طلوع کرد بعد از امتحان شانسش برای تصدی پست ریاست جمهوری، با حضور در لیست اصولگرایان به مجلس یازدهم راه یافت.

از همان روزهای نخست نمایندگی حاشیه های آقای میرسلیم از درگیری هایش با رییس مجلس و یا اظهارنظرهای سیاسی اش در صفحه توییترش آغاز شد که معمولا هم پر واکنش بود.

با این حال در طول این سه سال نمایندگی میرسلیم نه تنها دست به عصاتر نشد بلکه همچنان رک و بی پرده و بدون در نظر گرفتن حساسیت های مردم درباره آنچه که در پس ذهنش می گذرد صحبت می کند از جمله همین آخرین مصاحبه آقای نماینده درباره اوضاع فیلترینگ در کشور که حسابی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای میرسلیم! عصبانی کردن مردم تا کی؟

آقای میرسلیم! عصبانی کردن مردم تا کی؟