مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-14پزشكي

ساوه، تغییر رنگ کرونایی داد


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه از افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در این شهرستان و تغییر رنگ بندی کرونایی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه از افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در این شهرستان و تغییر رنگ بندی کرونایی خبر داد.

دکتر مجتبی ذکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش نمونه گیری سرپایی و محرز شدن روند افزایشی موارد مثبت بیماری کووید19، رنگ کرونایی شهرستان ساوه از آبی به زرد تغییر یافته است.

وی افزایش مبتلایان به کروناویروس را در نتیجه کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و اظهار کرد: با افزایش موارد ابتلا به این بیماری به کلیه بیماران توصیه می شود در صورت ابتلا پنج روز در منزل بمانند ولی اگر علایم آنها با تب همراه باشد مدت قرنطینه خانگی به 10 روز افزایش می یابد.

دکتر ذکایی افزود: در صورت داشتن علائمی نظیر تب بیشتر از 38 درجه، گلودرد، سرفه، بدن درد، سردرد، ضعف و بی حالی، نداشتن حس بویایی و چشایی به منظور بررسی و نمونه گیری به مرکز منتخب کووید 19 واقع در ساوه خیابان طالقانی، نبش طالقانی 40 جنب مرکز خدمات جامع سلامت چمران و در زرندیه نیز آسیابک، جنب اورژانس 115 مراجعه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه، تغییر رنگ کرونایی داد

ساوه، تغییر رنگ کرونایی داد