مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 15:142023-03-05سياسي

1500 نهال ایثار در جوار شهدای گمنام قرچک غرس شد


به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری، مراسم غرس نهال ایثار در جوار شهدای گمنام با حضور مسؤولین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری، ظهر امروز مراسم غرس نهال ایثار در جوار مزار شهدای گمنام با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، محسن خرمی شریف شهردار، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی، روسای ادارات و خانواده های شهدا و ایثارگران در پارک جنگلی برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته منابع طبیعی و درختکاری، اظهار کرد: امروز همچون سال های گذشته گرد هم جمع شدیم این روز مبارک را با کاشت درخت جشن بگیریم.

وی گفت: شرایط زندگی امروز با توجه به مشکلات زیست محیطی نیازمند توجه ویژه به کاشت درخت و منابع طبیعی است و اگر به مشکلات زیست محیطی رسیدگی نشود برای آیندگان مشکلاتی ایجاد می شود.

شهردار قرچک افزود: از مردم قرچک تقاضامندم که در پویش درختکاری که توسط مدیریت شهری برگزار کرده، شرکت کنند و برنامه ویژه ای برای شهروندان جهت کاشت درخت در منازل پیش بینی شده است.

خرمی شریف با بیان اینکه نگهداشت گل و گیاه و درخت را به شهروندان توصیه می کنیم و از مردم می خواهیم از درختان و فضای سبز محافظت کنند، افزود: مقام معظم رهبری به کاشت درخت توجه خاصی دارند و همیشه مردم و مسئولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 نهال ایثار در جوار شهدای گمنام قرچک غرس شد

1500 نهال ایثار در جوار شهدای گمنام قرچک غرس شد