مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 13:072023-03-06اجتماعي

تغییر اقلیم به گیلان رسیده است/ درختکاری مطالبه مردمی شود


رییس جهاد کشاورزی گیلان، پیامدهای تغییر اقلیم را در کاهش بارش ها دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه تغییر اقلیم به گیلان سرسبز ما نیز رسیده و شاهد کاهش برف و باران در پاییز و زمستان هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، پیامدهای تغییر اقلیم را در کاهش بارش ها دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه تغییر اقلیم به گیلان سرسبز ما نیز رسیده و شاهد کاهش برف و باران در پاییز و زمستان هستیم.

صالح محمدی امروز در آیین آغاز هفته درختکاری که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان برگزار شد، طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را نقطه عطفی در منابع طبیعی کشور دانست و اظهار کرد: فرهنگ کهن ایرانی و آموزه های دینی ما با درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی عجین شده است.

وی زندگی انسان را وابسته به درخت دانست و تصریح کرد: هر درخت بزرگ در سال 23 کیلوگرم دی اکسید کربن را جذب می کند و 2700 کیلوگرم اکسیژن را به طبیعت باز می گردازند که نیاز سالانه دو انسان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کره زمین با پدیده گرمایش و تغییر اقلیم مواجه شده است، عنوان کرد: قطعا درختکاری اثرات گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

محمدی، پیامدهای تغییر اقلیم را در کاهش بارش ها دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه تغییر اقلیم به گیلان سرسبز ما نیز رسیده و شاهد کاهش برف و باران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اقلیم به گیلان رسیده است/ درختکاری مطالبه مردمی شود

تغییر اقلیم به گیلان رسیده است/ درختکاری مطالبه مردمی شود