مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 17:452023-03-18اقتصادي

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری نهاوند


شهردار نهاوند از افزایش دو برابری بودجه شهرداری نهاوند در سال آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند از افزایش دو برابری بودجه شهرداری نهاوند در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید یوسفی نوید شنبه 27 اسفند در آیین کلنگ زنی پروژه شهر ماشین نهاوند، اظهار کرد: برای سال آینده، 164 میلیارد تومان بودجه عمرانی و جاری برای شهرداری نهاوند در نظر گرفته ایم که 70 درصد آن بودجه عمرانی و 30 درصد آن بودجه جاری است.

وی با بیان اینکه غالب پروژه هایی که طی مدت این دو سال در شهر نهاوند کنلگ زنی شده بودجه آن ها صددرصد محقق شده است، افزود: در سال 1400 بودجه شهرداری نهاوند 80 میلیاردتومان بود که 115 میلیارد تومان محقق شد و در سال 1401 بودجه شهرداری 103 میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون حدود 140 میلیارد تومان آن محقق شده است.

یوسفی نوید تصریح کرد: در سال 1401 بیش از 300 معبر را در سطح شهر لکه گیری و آسفالت کردیم بدون اینکه بدهی سنگینی به پیمانکار داشته باشیم و این یک رکورد بود که البته اعضای شورا و فرماندار محترم نیز ما حمایت کردند.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه فعالیت معدن شن و ماسه شهرداری در اجرای فعالیت های عمرانی شهرداری بسیار موثر بوده است، تاکید کرد: در طی این دو سال از معدن شن و ماسه شهرداری بیش از 200 هزار تن مصالح سنگی استخراج کردیم که غالبا به ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری نهاوند

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری نهاوند