مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:352023-03-02سياسي

شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد هستند


رییس دفتر بازرسی و نمایندە ویژە رییس جمهور در امر مبارزە با فساد گفت: شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد اداری است.

- رییس دفتر بازرسی و نمایندە ویژە رییس جمهور در امر مبارزە با فساد: شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد هستند ایسنا/کردستان رییس دفتر بازرسی و نمایندە ویژە رییس جمهور در امر مبارزە با فساد گفت: شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد اداری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان امروز (11اسفند) در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهرەوری و ارتقای سلامت اداری کە در مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: هیچ یک از دستگاەها و کارکنان اداری مصون از نظارت و بازرسی نیستند.

وی عنوان کرد: نظارت بە معنی عدم اعتماد نسبت بە کارگزار نیست بلکە کمک بە کارآمدی و انجام مسئولیت کارگزاران در راستای تداوم اعتماد است.

درویشیان اضافە کرد: نظارت نە بە معنای مچ گیری کە برای دستگیری است و ناظر مشاوری امین و چشم بینای مدیران است تا خوب ببیند و ناهنجاری ها را شناسایی و درصدد اصلاح آنان برآید.

وی در خصوص ویژگی فرد ناظر گفت: بازرس و ناظر باید عالم بر مسئولیت و دارای شجاعت و جسارت باشد و خوب ببیند بە موقع گزارش دهد و با تشریک مساعی با مجموع دستگاە های اجرایی راهکار مناسب برای برون رفت از سوءج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد هستند

شفاف سازی و دولت الکترونیک دو بال مهم پیشگیری از فساد هستند