مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 18:302023-03-14بين الملل

استقرار بالگرد جدید هلال احمر در فرودگاه بیرجند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده بالگرد هلال احمر تعویض شده و بالگرد جدید 412 دو موتوره در فرودگاه بیرجند مستقر است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده بالگرد هلال احمر تعویض شده و بالگرد جدید 412 دو موتوره در فرودگاه بیرجند مستقر است، گفت: همچنین مناقصه پایگاه امداد هوایی روی سامانه بوده و امید است در آینده ای نزدیک تکمیل شود.

محمدعلی کاوسی امروز سه شنبه 23 اسفند در نشست خبری با اشاره به پیش رو بودن سال جدید بیان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در راستای ترویج سفر ایمن، تسریع در اقدامات پیشگیرانه، امدادرسانی و پاسخ به مطالبات شهروندان با استفاده از ظرفیت جوانان در تعطیلات نوروزی برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی شریان و محل عبور استان های بزرگی اعم از جنوب و جنوب شرق کشور است بنابراین محورهایی پر تردد در ایام تعطیلات نوروزی خواهیم داشت، افزود: کاهش تصادفات جاده ای نیازمند توجه مردم به ویژه رانندگان در مسیر محورها است.

کاوسی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز، اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف کمک به انجام سفری ایمن، کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بالگرد جدید هلال احمر در فرودگاه بیرجند

استقرار بالگرد جدید هلال احمر در فرودگاه بیرجند