مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 18:252023-03-03سياسي

دستگاه های نظارتی کنار مدیران هستند/مدیران نگاه تحولی داشته باشند


رییس جمهور با بیان اینکه مدیران باید نگاه تحولی داشته باشند گفت: دستگاه های نظارتی کمک کار مدیران هستند نه اینکه مچ گیر مدیران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر جمعه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: توجه به حضرت حق می تواند بسیاری از موانع را از پیش روی ما بردارد.

وی با اشاره به اینکه توکل به حضرت حق را باید از شهدا بیاموزیم اضافه کرد: در روزی که شهدا رفتند تصور این وضعیت را نداشتند ولی خداوند آنها را نام آور کرد.

گره گشایی از زندگی مردم موجب تقرب به خداوند می شود.

رییس جمهور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای همگان دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی در سخت ترین شرایط کارهای بزرگی را انجام داد و همه ما باید از ایشان الگو بگیریم.

مکتب شهید سلیمانی را باید در امور مختلف نهادینه کنیم.

وی نگاه تحولی به کارها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته و پیشرفت های بزرگی را شاهد هستیم و در شرایط کنونی مردم منتظر تحول در کارها هستند.

آیت الله رییسی به متحول شدن چهره شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: در روستاها امکانات خوبی فراهم شده است و زیرساخت های مناسب نظیر جاده، مدرسه، خانه بهداشت، گاز، آب، برق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی کنار مدیران هستند/مدیران نگاه تحولی داشته باشند

دستگاه های نظارتی کنار مدیران هستند/مدیران نگاه تحولی داشته باشند