مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 17:092023-03-20سياسي

آمادگی برای خدمت رسانی به 150 هزار مسافر نوروزی در بندرعباس


13 بوستان با ظرفیت 25 هزار چادر آماده خدمت رسانی میهمانان عزیز نوروزی و مردم خوب بندرعباس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، امروز در نشست خبری ستاد استقبال از بهار اظهار داشت: امسال 13 بوستان برای استقبال از میهمانان نوروزی 1402 در نظر گرفته شده است که پارک های جنگلی، شورا، جهاد، دولت، ولایت، غدیر، کپشکن، گلها، دباغیان و کمپ جدید اسکان ابتدای جاده ساحل شرقی که امسال به بوستان های اسکان اضافه شده، از جمله این بوستان ها است.

وی افزود: این بوستان ها با ظرفیت 25 هزار چادر آماده خدمت رسانی به 150 هزار نفر از میهمانان عزیز نوروزی و مردم خوب بندرعباس هستند.

نوبانی از واگذاری 41 غرفه عرضه ماهی قرمز و سفره نوروزی در بخش های خصوصی خبر داد و گفت : 16 غرفه تنظیم بازار عرضه گوشت و میوه شب عید و همچنین غرفه های مایحتاج نوروزی در بوستان های اسکان راه اندازی خواهد شد.

شهردار بندرعباس بیان داشت: ستاد استقبال از بهار در ورودی شهر (میدان دفاع مقدس) در 26 غرفه استراحتگاه، خدمات رفاهی و راهنمای مسافر از امروز پذیرای هموطنان عزیزمان خواهد بود.

وی از راه اندازی سفره های هفت سین برای مهمانان نوروزی در مناطق چهارگانه شهری بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: پخش زنده تلویزیونی مراسم سال تحویل در گلزار شهدا از دیگر ویژه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای خدمت رسانی به 150 هزار مسافر نوروزی در بندرعباس

آمادگی برای خدمت رسانی به 150 هزار مسافر نوروزی در بندرعباس