مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-16فرهنگي

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد افتتاح شد


پردیس سینمایی مهر کوهسنگی امروز، 25 اسفند ماه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی هنر خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی پردیس سینمایی مهر کوهسنگی امروز، 25 اسفند ماه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی هنر خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی که هشتمین سینمای فعال مشهد محسوب می شود دقایقی پیش طی مراسمی با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره، بهروز افخمی، کارگردان سینما، جواد مشهدی، بازیگر سینما و تلویزیون و تعدادی دیگر از هنرمندان خراسان رضوی افتتاح شد.

این پردییس سینمایی با بهره مندی از 9 سالن سرپوشیده، سه سالن روباز، فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی، زمین بازی و سالن نمایش کودک، اتاق مادر و نوزاد، پلاتو، گالری، کافه رستوران، سالن VIP، امکانات فنی روز و.

طی سه سال توسط مؤسسه بهمن سبز در دل منطقه گردشگری کوهسنگی مشهد و متناسب با مخاطب بین الملل و گردشگر منطقه طراحی و ساخته شده است.

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی دارای 1180 صندلی است که مجموع ظرفیت ناوگان سینمایی حوزه هنری در شهر مشهد را به بیش از 3 هزار صندلی افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد افتتاح شد

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد افتتاح شد