مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 23:102023-03-07فرهنگي

سینمای دفاع مقدس راهی را آغاز کرد که شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود


احمدرضا درویش با حضور در دهکده هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: سینمای دفاع مقدس راهی را آغاز کرد که جوانان فیلمساز امروز ایران آن را تا جایی ادامه دادند که جرأت دارند در دل درگیری های داعش در سوریه و عراق دوربین به دست حضور پیدا کنند و لحظاتی .

- احمدرضا درویش با حضور در دهکده هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: سینمای دفاع مقدس راهی را آغاز کرد که جوانان فیلمساز امروز ایران آن را تا جایی ادامه دادند که جرأت دارند در دل درگیری های داعش در سوریه و عراق دوربین به دست حضور پیدا کنند و لحظاتی را ثبت کنند که شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، احمدرضا درویش، فیلمنامه نویس و کارگردان پیشکسوت سینما با حضور در دهکده جشنواره فیلم مقاومت در دیداری صمیمی با شرکت کنندگان و مدیران جشنواره گفت: سهم سینمای دفاع مقدس در شکل گیری سینمای ایران را می توان نجات بخش آن دانست؛ چرا که بهترین های سینمای ایران در سینمای دفاع مقدس پا گرفتند.

سینمای دفاع مقدس هم سخاوتمندانه آغوش باز کرد و اجازه داد تا سینماگران در این زمینه مشق کنند و تجربه کسب کنند تا بعدها در دیگر موضوعات اجتماعی ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای دفاع مقدس راهی را آغاز کرد که شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود

سینمای دفاع مقدس راهی را آغاز کرد که شاید دیگر در تاریخ تکرار نشود