مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-04اقتصادي

پروژه های گردشگری در پارک جنگلی شهید باهنر اراک اجرا می شود


معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت:مقرر شده طرح های شهرداری با حفظ پارک جنگلی اراک در این منطقه اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد بهرامی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یک هزار و 200 هکتار درختکاری در منطقه چپقلی شهرستان اراک انجام شده که نگهداری از این اراضی نیازمند حمایت و همکاری سایر صنایع استان دارد.

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: 2 میلیون هکتار اراضی ملی در استان مرکزی وجود دارد که اراضی ملی و مستثنیات با سه هزار و 600 پلاک ثبتی مشخص شده و سند تک برگی تمامی این اراضی به نام دولت صادر شده است.

وی اضافه کرد: استان مرکزی با اخذ 100 درصد سند تک برگی اراضی ملی جز سه استان برتر در این حوزه به شمار می رود.

بهرامی بیان کرد: امسال اختلافات 650 هزار هکتار اراضی ملی و مستثنیات در 500 پلاک ملی استان برطرف شده و 85 هکتار به مالکان واگذار شده است.

وی گفت: 435 و نیم هکتار از اراضی ملی استان مرکزی امسال در قالب 9 مورد برای اجرای طرح های کشاورزی و یک هزار و 635 هکتار برای اجرای طرح های غیر کشاورزی به متقاضیان واگذار شده است.

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: یک هزار و 100 هکتار اراضی ملی نیز برای توسعه شرکت های صنعتی و 100 هکتار نیز برای اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های گردشگری در پارک جنگلی شهید باهنر اراک اجرا می شود

پروژه های گردشگری در پارک جنگلی شهید باهنر اراک اجرا می شود