مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-19سياسي

زنگ خطر کرونا با کاهش شهرهای آبی در گلستان به صدا درآمد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کاهش رنگ آبی و افزایش رنگ زرد و نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی گلستان، زنگ خطر جدی برای اوج گیری این ویروس در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان ها فعال شده و تدابیر پیشگیرانه را مد نظر قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: با آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و تعامل و همکاری همه اعضای ستاد و اتخاذ برنامه های پیشگیرانه امیدواریم وضعیت رنگ بندی شهرها بهبود یابد.

وی عادی انگاری به وجود آمده در جامعه و کاهش روند واکسیناسیون را موجب افزایش مبتلایان دانست و افزود: همه دستگاه ها به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی خود مردم را نسبت به تکمیل فرآیند واکسیناسیون ترغیب کنند.

مهاجر تأکید کرد: مطمئناً با افزایش مبتلایان کرونا و نارنجی و قرمز شدن رنگ بندی شهرستان های استان محدودیت های بیشتر و سخت تری اعمال خواهد شد لذا باید پیشگیری و واکسیناسیون را در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است رنگبندی شهرستان های استان به شرح ذیل اعلام شد است، رامیان، علی آباد، کردکوی، گالیکش در وضعیت آبی: آزادشهر، آق قلا، بندرکز، کلاله، گرگان، گمیشان، گنبدکاووس، مراوه تپه، مینودشت در وضعیت زرد و بندرترکمن در وضعیت نارنجی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا با کاهش شهرهای آبی در گلستان به صدا درآمد

زنگ خطر کرونا با کاهش شهرهای آبی در گلستان به صدا درآمد