مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 21:052023-03-05بين الملل

شبکه اسراییلی: عربستان پیشنهاد محو فلسطین را مطرح کرده است


شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد که عربستان به زعم حل مسئله فلسطین، پیشنهاد جدیدی مطرح کرده است که بر اساس آن، دیگر کشوری به نام فلسطین به پایتختی قدس وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی به زعم حل مسئله فلسطین، پیشنهادی مطرح کرده است که در راستای محو و نابودی این کشور است.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد، راهکار سعودی، زمینه را برای به رسمیت شناختن اسراییل فراهم می کند.

این راهکار مبتنی بر الحاق بخشهایی از کرانه باختری و غزه به اردن است تا آنچه پادشاهی فلسطین هاشمی نامیده می شود، تشکیل شود.

پایگاه خبری المعلومه ضمن ترجمه این مطلب، به نقل از این شبکه گزارش داد، بر اساس این طرح، حکام هاشمی کنونی در اردن، بر [فلسطین هاشمی] حکومت خواهند کرد و پایتخت آن نیز امان خواهد بود، نه قدس .

این شبکه با اشاره به مذاکرات محرمانه محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی برای بررسی طرح سعودی، تأکید کرد، چنین مذاکراتی نشان می دهد که سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) خواستار حاکمیت بر کرانه باختری و مناطق نخواهد بود که اسراییل در جنگ شش روزه سال 1967 به اشغال خود درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اسراییلی: عربستان پیشنهاد محو فلسطین را مطرح کرده است

شبکه اسراییلی: عربستان پیشنهاد محو فلسطین را مطرح کرده است