مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 16:152023-03-14سياسي

پروانه ساختمانی 6 هزار واحد مسکن ملی در ایلام اخذ شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: پروانه ساختمانی بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب «طرح نهضت ملی مسکن» اخذ شده است.

- ایلام-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: پروانه ساختمانی بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری ظهر روز سه شنبه در نشست شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار داشت: پروژه هایی که توسط دستگاه های اجرایی شروع می شود باید با اولویت خدمت رسانی با مناطقی باشد که نهضت ملی مسکن در آنجا احداث می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پروانه ساختمانی بیش از 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اخذ شده است، اعلام کرد: بیشترین پروانه اخذ شده با 3 هزار و 127 واحد در شهرستان ایلام و کمترین آن در دهلران با 4 واحد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چون در بازنگری طرح های توسعه روستایی بر اساس رشد جمعیت، سند آمایش و برخی فاکتورهای دیگر تصمیم گیری می شود، باید متناسب با ظرفیت های هر روستا و منطقه باید زمین و محدوده مورد نیاز را در نظر داشت.

هژبری در ادامه بر توجه ویژه به سند آمایش در تمام مطالعات تاکید کرد و ادامه داد: در الحاق محدوده به شهر و روستاها در تمامی نقاط استان باید سهمیه طرح آمایش و نهضت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساختمانی 6 هزار واحد مسکن ملی در ایلام اخذ شد

پروانه ساختمانی 6 هزار واحد مسکن ملی در ایلام اخذ شد