مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-13اقتصادي

نقش مهم صادرات در بازگشت ثبات ارزی


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید بخشی از نوسانات ارزی، می تواند تحت تاثیر محدودیت در عرضه باشد و از این رو صادرات غیرنفتی اهمیت زیادی در ثبات ارزی دارند.

- نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید بخشی از نوسانات ارزی، می تواند تحت تاثیر محدودیت در عرضه باشد و از این رو صادرات غیرنفتی اهمیت زیادی در ثبات ارزی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سلاح ورزی در همایش توانمندی های صادراتی کشور در اکسپو 2022 اظهار کرد: صادرات غیرنفتی یکی از اصلی ترین اولویت های اقتصاد ایران است که بارها لزوم توجه به آن از سوی مقامات کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

برقراری مقدماتی که می تواند به صادرات ما کمک کند، در شرایط فعلی برای ما بسیار مهم خواهد بود.

وی با اشاره به سهم ارز حاصل از صادرات غیرنفتی در مدیریت نیازهای کشور، بیان کرد: متاسفانه در سال های گذشته ما نوسانات ارزی را تجربه کرده ایم که چند هفته قبل نیز نمونه ای از آن رخ داد.

صادرات غیرنفتی همانطور که در سال های گذشته اثبات کرده، نقش مهمی در تامین نیازهای ارزی کشور دارد و با تقویت عرضه ارز، می تواند از افزایش قیمت و نوسانات بعدی جلوگیری کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی با بیان اینکه حضور قدرتمند در نمایشگاه ها می تواند به توسعه صادرات ایران کمک کند، تاکید کرد: حضور در هر عرصه ای که بتواند به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم صادرات در بازگشت ثبات ارزی

نقش مهم صادرات در بازگشت ثبات ارزی