مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 19:052023-03-05فرهنگي

ساترا یک نهاد تنظیم گر در حوزه صوت و تصویر فراگیر است


ساترا به عنوان یک نهاد تنظیم گر در حوزه صوت و تصویر فراگیر است که نقشش تنظیمی، حمایتی و نظارتی در پلتفرم های نمایش خانگی فیلم و سریال، - باشگاه خبرنگاران توانا - عذرا کبورانی: نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) پنجشنبه 11 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده و امروز یشکنبه 14 اسفندماه به پایان رسید.

حسین زارعی مدیر تعاملات بین الملل ساترا درباره نقش این سازمان در روابط بین الملل گفت: ساترا به عنوان یک نهاد تنظیم گر در حوزه صوت و تصویر فراگیر است که نقشش تنظیمی، حمایتی و نظارتی در پلتفرم های نمایش خانگی فیلم و سریال، آموزش و اقتصادی است.

وی ادامه داد: تا به امرور تمامی مقررات در این زمینه وضع و در سایت ساترا بارگزاری شده و عموم مردم و علاقه مندان برای کسب مجوز می توانند به سایت مراجعه کنند.

زارعی درباره بخش بین الملل سازمان ساترا گفت: نقش ما در این بخش تبادل اطلاعات و تجربیات است.

امروزه همه کشور ها به سمتی می روند تا با ایجاد پلتفرم ها به ذائقه مخاطب پاسخ دهند و تولیدات خارج از صدا و سیمای رسمی کشورشان را تنظیم کنند.

مدیر تعاملات بین الملل ساترا با بیان اینکه امروز نمایش خانگی گسترده شده و هیاهو به پا کرده گفت: نمایش خانگی و پلتفرم های فعال در آن نیاز به تنظیم گری دارند، بیشتر کشورها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا یک نهاد تنظیم گر در حوزه صوت و تصویر فراگیر است

ساترا یک نهاد تنظیم گر در حوزه صوت و تصویر فراگیر است