مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 13:302023-03-19سياسي

70 درصد مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با ارزیابی های انجام شده از عملکرد مسئولان شهرستان تاکنون بیش از 70 درصد از مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند.

- ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با ارزیابی های انجام شده از عملکرد مسئولان شهرستان تاکنون بیش از 70 درصد از مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند.

سید عباس بارودکو، امروز(یکشنبه، 28 اسفند) در دیدار با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان، اظهار کرد: انتظار داریم خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان اردستان حقیقت نگار باشند و حتی اگر مطلبی به ضرر آنها باشد آن را پوشش دهند.

همچنین مطالبه گری یکی دیگر از انتظارت دستگاه قضایی از خبرنگاران است که انتظار می رود بدون تعارف کم کاری مدیران و ادارات را بازتاب دهند.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم از روحیه مطالبه گری خبرنگاران تا حد توان و قانونی حمایت کنیم، افزود: آنچه در شرایط حساس کنونی کشور به آن بیش از همه چیز نیاز داریم امیدآفرینی و ایجاد نشاط است که خبرنگاران می توانند با قلم توانای خود این کار را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان عمومی و انقلاب اردستان با بیان اینکه فعالان مجازی شهرستان دیدگاه کانال های مجازی خود را نظارت ویژه داشته باشند تا باعث گلایه برخی از مسئولان نشود، تصریح کرد: از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند

70 درصد مدیران اردستان از دستگاه قضایی تذکر گرفتند