مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 12:172023-03-13سياسي

امیر سرتیپ فلاح: نسخه 9 جلدی روزشمار دفاع مقدس ارتش منتشر شد


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش نسخه 9 جلدی روزشمار دفاع مقدس را به صورت های خلاصه و کامل در مجموعه ای منتشر کرده که برای نسل جوان قابل بهره برداری آست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری کاروان کتاب یاد یار مهربان که صبح امروز (دوشنبه) در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه مدیون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستیم، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود، اقتدار و عظمت را برای ما به ارمغان آوردند.

امیر فلاح افزود: نیروی زمینی ارتش پس از انتصاب امیر سرتیپ حیدری به فرماندهی این نیرو، منویات فرمانده معظم کل قوا را در قالب 31 طرح لبیک به اجرا گذاشته و یکی از طرح ها طرح یاد یار مهربان بوده که وظیفه آن، حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های بعدی انقلاب است.

وی اضافه کرد: کاروان اعزامی کتاب یاد یار مهربان که مشتمل بر 62 هزار و 340 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس است، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت و ترسیم جایگاه برجسته و انکارناپذیر ارتش در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران و انتقال حقایق و ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر و آتی، به دو هزار و 500 نقطه در اقصی نقاط کشور اعزام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ فلاح: نسخه 9 جلدی روزشمار دفاع مقدس ارتش منتشر شد

امیر سرتیپ فلاح: نسخه 9 جلدی روزشمار دفاع مقدس ارتش منتشر شد