مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 22:102023-03-11سياسي

توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی لرستان نیازمند 40 میلیارد است


توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی استان نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی استان نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

رضا عزتی در جلسه شورای آموزش وپرورش لرستان که امروز 20 اسفندماه در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه آموزش های فنی حرفه ای که باید به 32 درصد از کل رشته ها برسد موجب مهارت افزایی می شود و این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی است که اشتغال زایی را نیز طبق شعار سال در پی دارد.

وی تصریح کرد: موضوعات دیگری از جمله تجهیز پروژه های ناتمام و زیرساخت های آموزشی، نحوه ثبت نام و امتحانات نهایی و ترمیم معدل، طرح شهید محمودوند جهت بازگرداندن 3024 دانش آموز بازمانده از تحصیل جهت نصیب برابر آموزشی و عدالت محوری، مباحث تربیتی و سایر موارد نیز با جدیت تمام در حال پیگیری هستند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این نشست، گفت: آموزش وپرورش بسیار مهم و تأثیرگذار محسوب می شود و همکاری همه نهادهای ذی ربط برای دستیابی به اهداف موردنظر لازم و ضروری است.

حسن رضا تیموری رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، اظهار کرد: براساس ماده 11 آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی اعتبار تاییدیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی لرستان نیازمند 40 میلیارد است

توسعه زیرساخت های فنی حرفه ای و مهارتی لرستان نیازمند 40 میلیارد است