مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-08ورزشي

چشم امید پیشرفت کشور به مدیران جوان/ استفاده از ظرفیت جوانان در دولت سیزدهم


فرماندار آزادشهر با بیان اینکه جوانان موتور محرکه پیشرفت جامعه در گام دوم انقلاب هستند، گفت: اعتماد به این قشر یکی از اولویت های دولت سیزدهم است.

- ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با بیان اینکه جوانان موتور محرکه پیشرفت جامعه در گام دوم انقلاب هستند، گفت: اعتماد به این قشر یکی از اولویت های دولت سیزدهم است.

سیدجواد کریمی صبح امروز چهارشنبه 17 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و روز سربازان گمنام در خصوص جایگاه جوانان در نظام کنونی مدیریت کشور اظهار کرد: ویژگی هایی نظیر مدافعان انقلاب و موتور پیشرفت جامعه از دلایلی است که موجب شده تا دشمنان، قشر جوان جامعه را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه تمام ظرفیت های رسانه ای خود را در راستای آسیب رساندن به جوانان ایران اسلامی بکار گرفته است، ادامه داد: اگر ما در جامعه نشاط، شادابی، شور و علاقه می خواهیم باید به جوانان توجه کرده و از توانمندی بالقوه این عزیزان در جهت توسعه، عمران و آبادانی کشور استفاده کنیم.

فرماندار آزادشهر بر فراهم نمودن بستر مناسب برای اینکه جوانان با امیدواری، علاقمندی و با برنامه ای مدون تر برای آینده خود و کشور برنامه ریزی نمایند تأکید کرد و افزود: در بحث توجه به امورات جوانان ضروری است یک سری برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید پیشرفت کشور به مدیران جوان/ استفاده از ظرفیت جوانان در دولت سیزدهم

چشم امید پیشرفت کشور به مدیران جوان/ استفاده از ظرفیت جوانان در دولت سیزدهم