مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 13:042023-03-09اقتصادي

امسال 1300 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شده است


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای امسال یک هزار و 300 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم توزیع جهیزیه نوعروسان در شهرستان سنقر استان کرمانشاه، با تقدیر از نقش خیران در تامین جهیزیه برای مددجویان، اظهار کرد: امسال یک هزار و 300 میلیارد تومان جهیزیه برای نیازمندان تهیه شد که از این میزان هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات مربوط به خیران تامین شده است.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال زایی در توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: از مجموع اشتغالزایی در این نهاد 50 درصد برای مددجویان و 50 درصد برای نیازمندان دهک یک تا پنج بوده که درخواست دادیم بهره مندی وام اشتغال تا دهک هفت انجام شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در بودجه 1401 اجازه تشکیل صندوق ضمانت اشتغال مددجویان را صادر کرد.

این صندوق در حال حاضر راه اندازی شده و از سال 1402 مددجویان به ویژه بانوان سرپرست خانوار، با ضمانت این صندوق به بانک ها معرفی شوند.

رییس کمیته امداد با اشاره به تعیین بودجه برای ساخت مسکن محرومان، اضافه کرد: در بودجه 1401 مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1300 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شده است

امسال 1300 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شده است