مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 16:312023-03-05سياسي

برگزاری جشن تولد سردار سلیمانی و شهدای متولد اسفند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مصطفی دهقان رجبی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 22 اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید اظهار کرد: امسال مراسم هفته شهید با رونمایی از کتاب شهید معلم حاج محمد میرزابیگی از معلمان مدارس استثنایی و تجلیل از خانواده شهید شروع و این برنامه با حضور مدیران استانی برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان ادامه داد: بیستم اسفند به مناسبت تولد حاج قاسم جشن تولد شهدای متولد اسفندماه در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بعد از دوسال کرونا که امکان برگزاری برنامه ها و مراسم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران مهیا نبود، به لطف خدا و همت دولت آیت الله رییسی، شرایط کشور به شکلی شد که از ابتدای 1401 موفق شدیم برنامه ها و جشن ها و آنچه که بر دوش مان به عنوان مسؤولیت هست، را انجام دهیم.

دهقان رجبی خاطرنشان کرد: مراسم افطاری، جشن پدران آسمانی، تجلیل از حانبازان، جشن میلاد شهدای بهمن ماه، اردوهای زیارتی و سیاحتی و.

از برنامه هایی بود که انجام شد.

وی اضافه کرد: به صورت ماهنامه یا فصلی مراسم جشن تولد شهدا با در نظر گرفتن جامعه دانش آموزی که از شهدا الگوسازی شود و کار فرهنگی مؤثری انجام دهیم، این جشن ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تولد سردار سلیمانی و شهدای متولد اسفند

برگزاری جشن تولد سردار سلیمانی و شهدای متولد اسفند