مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-14اجتماعي

دست خالی مازندران از گردشگری در زمستان/ درناهای عاشق رفتند!


نفس های زمستان به آخر رسیده و مازندران امسال هم همانند سال های گذشته با دست خالی از گردشگری زمستانه گذر کرد و خود را به بهار رنگارنگ طبیعت رساند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: چهار فصل مازندران زیباست از بهار و تابستان گرفته تا پاییز و زمستان و نسخه هایی که متولیان امر برای گردشگری استان در همه فصل ها می نویسند، یکی و واحد است و برایشان معنایی ندارد تابستان باشد یا بهار و زمستان.

مهم برایشان آمار ورود مسافر است و چشمشان به دستگاه های تردد شمار و پلاک خوانی است که آمار ورود و خروج را ثبت می کنند و بعد نیز همه مسئولان از آن بالایی ها تا دربان اداره گردشگری، باد به سینه می اندازد و می گوید فلان تعداد سفر ثبت شد.

آمار و ارقام های ارائه شده را در هر ظرف و ماشین حسابی ضرب یا جمع و یا کسر کنید با عقل جور در نمی آید، سفر 90 میلیون مسافر، اقامت 50 میلیون گردشگر و هزاران آماری دیگر که تیترخور خوبی برای رسانه ها و برای مسئولان نیز دهان پرکن است.

صنعت گردشگری با بیش از 80 نوع زیرشاخه در بخش های مختلف مانند گردشگری کشاورزی، سلامت، گردشگری ماجراجویانه، طبیعت گردی، گردشگری غذا و … از بزرگترین صنایع تولیدی جهان است که بنا به گفته کارشناسان این رشته به واسطه نبود برنامه ریزی و راهبرد مشخص، چند متولی بودن این صنعت و درگیری 21 دستگاه دولتی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی مازندران از گردشگری در زمستان/ درناهای عاشق رفتند!

دست خالی مازندران از گردشگری در زمستان/ درناهای عاشق رفتند!