مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-05حوادث

انفجار مرگبار مواد محترقه در خیابان انقلاب/ 4 نفر کشته شدند


همزمان با توجه به اینکه اعلام شده بود برخی از افراد در ساختمان محبوس هستند، آتش نشانان در همان دقایق اولیه پنج زن را که دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

- همزمان با توجه به اینکه اعلام شده بود برخی از افراد در ساختمان محبوس هستند، آتش نشانان در همان دقایق اولیه پنج زن را که دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.

  سید جلال ملکی  در این باره گفت: در ساعت 11:43 بیش از ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان انقلاب اسلامی بعد از پل چوبی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

  وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود، گفت: هنگام حضور آتش نشانان در محل این ساختمان مشاهده شد که شعله های آتش تمام این ساختمان را فرا گرفته است.

همزمان با توجه به اینکه اعلام شده بود برخی از افراد در ساختمان محبوس هستند، آتش نشانان در همان دقایق اولیه پنج زن را که دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان خارج ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مرگبار مواد محترقه در خیابان انقلاب/ 4 نفر کشته شدند

انفجار مرگبار مواد محترقه در خیابان انقلاب/ 4 نفر کشته شدند