مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 17:492023-03-07سياسي

وحدت ما ریشه در اعتقادات و مبانی دینی و مذهبی مان دارد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به بیان هفت راهکار جهت تقویت وحدت در مراکز علمی و آموزشی پرداخت و گفت: وحدت ما ریشه در اعتقادات و مبانی دینی و مذهبی مان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در همایش ملی راهکارهای تقویت وحدت در مراکز علمی و آموزشی ضمن تبریک سالروز ولادت امام زمان(عج) به قرائت و ترجمه بخشی از مناجات شعبانیه پرداخت و عنوان کرد: عبادت تنها منحصر به اقامه نماز و گرفتن روزه نیست بلکه تلاش در جهت تربیت جامعه توحیدی و امت واحده که از اهداف مهم پیامبر اکرم(ص) بود نیز از مصادیق بارز عبادت است.

آیت الله محامی بیان داشت: وحدت و انسجام امت اسلامی باعث اقتدار و پیشرفت جامعه است و در مقابل نبود وحدت نیز عامل سستی و از بین رفتن قدرت است که خداوند متعال چنین چیزی را برای مؤمنین و جامعه اسلامی نمی پسندد.

وی ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری احیای تمدن نوین اسلامی بدون تعامل پیروان مذاهب اسلامی تحقق نخواهد یافت و شیعه و سنی و همه پیروان مذاهب اسلامی باید تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانیم به جایگاه شایسته برسیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این جهت همه افراد مسئول هستند و به میزان تاثیرگذاری افراد مسئولیت نیز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ما ریشه در اعتقادات و مبانی دینی و مذهبی مان دارد

وحدت ما ریشه در اعتقادات و مبانی دینی و مذهبی مان دارد