مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-11بين الملل

ایروان: تجهیزات نظامی ارمنستان در قره باغ وجود ندارد


وزارت دفاع ارمنستان امروز با رد ادعای جمهوری آذربایجان اعلام کرد: یگان نیروهای مسلح یا تجهیزات نظامی ارمنستان در قره باغ وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آرمن پرس، وزارت دفاع ارمنستان امروز شنبه در بیانیه ای هشدار داد که جمهوری آذربایجان بار دیگر در حال انتشار اطلاعات نادرست با ادعای دروغین مبنی بر عبور یک ستون نظامی از نیروهای مسلح متعلق به ایروان در امتداد جاده استپاانکرت - غیبالیشن - لیساگور (Stepanakert-Ghaybalishen-Lisagor) است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ارمنستان بار دیگر اعلام شده است که این کشور هیچ گونه حضور نظامی در قره باغ کوهستانی ندارد.

وزارت دفاع ارمنستان بار دیگر تأکید کرد که این موضوع اطلاعات نادرست علیه ایروان به شمار می آید.

در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است که نه یگانی از نیروهای مسلح و نه تجهیزات نظامی این کشور در قلمرو قره باغ کوهستانی وجود ندارد.

گفتنی است که وزارت دفاع جمهوری آذربایجان پیشتر مدعی شده بود که ارمنستان به اقدام تحریک آمیزی علیه جمهوری آذربایجان دست زده است.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه خود مدعی شده بود: اطلاعات عملیاتی درباره انتقال تجهیزات نظام، مهمات و پرسنل از جمهوری ارمنستان از طریق جاده خاکی خانکندی-خلفالی-تورشسو به سمت اراضی جمهوری آذربایجان جایی که نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروان: تجهیزات نظامی ارمنستان در قره باغ وجود ندارد

ایروان: تجهیزات نظامی ارمنستان در قره باغ وجود ندارد