مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 13:152023-03-11فرهنگي

کارتون های نوروزی از تهران


«نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران» به مناسبت بهار و سال نو، با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری با استفاده از ظرفیت های مفهومی کارتون(طنز ترسیمی) همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می شود.

- نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران به مناسبت بهار و سال نو، با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری با استفاده از ظرفیت های مفهومی کارتون(طنز ترسیمی) همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آثار این نمایشگاه توسط خانه کاریکاتور ایران گردآوری شده و با موضوعات باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه ها و روایت ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آیین های نوروز و سال نو، به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران از تاریخ 25 اسفند 1401 تا 31 فروردین1402 علاوه بر خانه کاریکاتور ایران، در فرهنگسراهای ابن سینا، ارسباران، گلستان و همچنین کوشک باغ هنر(منطقه گردشگری عباس آباد) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتون های نوروزی از تهران

کارتون های نوروزی از تهران