مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 17:502023-03-14فرهنگي

چرا کنسرت «ناصر زینعلی» لغو شد؟


قرار بود 21 و 22 اسفند ماه در سالن حافظ شیراز به روی صحنه برود اما هر دو شب از کنسرت های او با وجود داشتن مجوز از ارشاد استان و فروش کلیه بلیط ها، - ناصر زینعلی ـ خواننده موسیقی پاپ ـ قرار بود 21 و 22 اسفند ماه در سالن حافظ شیراز به روی صحنه برود اما هر دو شب از کنسرت های او با وجود داشتن مجوز از ارشاد استان و فروش کلیه بلیط ها، لغو شد.

این در حالی است که این خواننده به تازگی در جریان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفته بود و بلیط فروشی هایش برای اجرای کنسرت در شهرهای دیگر همچنان ادامه دارد.

ماجرای لغو کنسرت ها در استان ها موضوع تازه ای نیست و به تازگی ایسنا در گزارشی به این موضوع پرداخته است؛ اینکه با تمام ملاحظات، پروسه برگزاری کنسرت در برخی استان ها حتی پس از دریافت مجوز، با اما و اگرهایی همراه است.

مسیر صدور مجوز برای برگزاری یک کنسرت، روندی خاص و در عین حال مشخص را طی و دستگاه های مختلف نظارتی، امنیتی و انتظامی را درگیر می کند و در نهایت ارشاد در مرحله پایانی، مجوز را صادر می کند اما باز هم وقتی همه مجوزها و تأییدیه ها گرفته شد، در مواردی شاهد لغو کنسرت ها در دقیقه نود هستیم.

تابستان 1401 بود که سیروان خسروی در فضای مجازی با انتشار پستی اعلام کرد که کنسرت های او در استان خوزستان (اهواز) بدون هیچ توضیحی لغو شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کنسرت «ناصر زینعلی» لغو شد؟

چرا کنسرت «ناصر زینعلی» لغو شد؟