مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-16اقتصادي

نقطه حادثه خیز در 2 کیلومتری میانه-تبریز حذف شد


معاون عمرانی فرماندار میانه از رفع نقطه حادثه خیز در دو کیلومتری محور میانه-تبریز خبر داد و گفت: این نقطه حادثه خیز که معروف به پیچ نصیر است، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی فرماندار میانه از رفع نقطه حادثه خیز در دو کیلومتری محور میانه-تبریز خبر داد و گفت: این نقطه حادثه خیز که معروف به پیچ نصیر است، با اعتبار حدود 350 میلیون تومان با انجام عملیات انفجار ایمن سازی شده، حذف و مقرر شد پیمانکار در مجموع با هزینه 900 میلیون تومان ترانشه برداری حوالی پمپ بنزین شقاقی را تا پایان امسال نیز به انجام برساند.

مهدی مشایخی با اشاره به این که از فردا ماشین آلات اداره راهداری میانه، مصالح حاصل از حذف نقطه حادثه خیز را آغاز خواهند کرد، گفت: برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی، تا پایان سال مالی 1401، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میانه با ماشین آلات خود نسبت به حذف پیچ مزمین اقدام خواهند کرد.

وی با بیان این که 14 نقطه حادثه خیز در محورهای میانه شناسایی شده است، افزود: پروژه رفع نقاط حادثه خیز محورهای شهرستان میانه با اعتباری بالغ بر 1.

5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در جلسه کمیته برنامه ریزی استان مصوب شده و با پیگیری های فرمانداری ویژه میانه اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص یافت و برای نقاط باقی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه حادثه خیز در 2 کیلومتری میانه-تبریز حذف شد

نقطه حادثه خیز در 2 کیلومتری میانه-تبریز حذف شد