مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31پزشكي

آواتارهای توموری؛ رویکردی جدید برای درمان شخصی سرطان


پژوهشگران دانشگاه ژنو(UNIGE)، روش جدیدی را برای آزمایش کردن داروهای مختلف بر روی بیماران مبتلا به سرطان، البته بدون استفاده از بدن بیمار یا انجام آزمایش بر روی حیوانات ابداع کردند.

- ایسنا/اصفهان پژوهشگران دانشگاه ژنو(UNIGE)، روش جدیدی را برای آزمایش کردن داروهای مختلف بر روی بیماران مبتلا به سرطان، البته بدون استفاده از بدن بیمار یا انجام آزمایش بر روی حیوانات ابداع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دانشگاه ژنو، تعیین بهترین روش درمان برای سرطان روده بزرگ مسئله ای چالش برانگیز است، چرا که پاسخ هر بیمار به شیمی درمانی به طور قابل توجهی متفاوت است.

با این حال، به تازگی تیمی از پژوهشگران دانشگاه ژنو (UNIGE) روش جدیدی را برای درمان سرطان از طریق آزمایش بر روی تومورهای مصنوعی ابداع کرده اند.

پژوهشگران دانشگاه ژنو (UNIGE)، روشی نوآورانه را برای تست کردن داروهای مختلف بر روی بیمار، البته بدون استفاده از بدن بیمار یا انجام آزمایش بر روی حیوانات کشف کرده اند.

در این روش، آن ها از ارگانوییدها، کپی های کوچک اندام ها و بافت های مشتق شده از خود بیماران استفاده کردند و آن ها را در معرض درمان قرار دادند.

سپس نتایج این آزمایش ها در یک مدل گردآوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواتارهای توموری؛ رویکردی جدید برای درمان شخصی سرطان

آواتارهای توموری؛ رویکردی جدید برای درمان شخصی سرطان