مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:262023-05-28اجتماعي

محیط زیست مطالبه گر پرونده شهادت محیط بانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ محبت خانی در دیدار با خانواده همیار محیط زیست رضا بهرامی پور ضمن دلجویی از خانواده این مدافع محیط زیست اظهار داشت: در زمینه قرار گرفتن نام شهدای محیط بان و شهدای همیار محیط زیست در ردیف شهدای والا مقام و تایید پرونده آنان از سوی بنیاد شهید همه پیگیری های لازم بین بنیاد شهید و سازمان حفاظت محیط زیست انجام شده است.

این مقام مسئول در سازمان حفاظت محیط زیست کشور با تشریح اقدامات انجام شده برای قرارگرفتن نام دو تن محیط بان و همیار محیط زیست که سال گذشته در استان فارس جان خود را در راه حفاظت از آرمان های محیط زیست از دست دادند، افزود: سازمان حفاظت محیط زیست همزمان که پرونده محیط بان فرهمند را پیگیری می کرد که خوشبختانه پرونده این شهید سرفراز به تایید بنیاد شهید رسید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با حضور در مراسم سالگرد این دو نفر محافظان انفال الهی اظهار داشت: شهدای مظلوم محیط بان جان خود را برای حفظ ارزش های محیط زیست فدا کردند، برای حفظ محیط زیست جان فشانی کردند، آنها جان خود را از دست دادند که طبیعت ما و محیط زیست ما آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: قاتلین این دو نفر دستگیر شدند و پرونده قضایی تشکیل شده است، عملکرد نیروی انتظامی، شورای تامین شهرستان و استان، سپاه، بسیج و همه کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست مطالبه گر پرونده شهادت محیط بانان است

محیط زیست مطالبه گر پرونده شهادت محیط بانان است