مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-19سياسي

مرز چذابه در اربعین حسینی به صورت فیزیکی مسدود شود


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از انسداد فیزیکی مرز چذابه در اربعین حسینی به منظور جلوگیری از قاچاق دام و کالا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید میراحمدی ظهر امروز دوشنبه ضمن بازدید از زیرساخت ها و پارکینگ مرز چذابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران خبر داد: براساس برنامه ریزی ها و کارها عملیاتی انجام شده، بخشی قابل توجهی از مرز چذابه به صورت فیزیکی مسدود شده است.

وی تاکید کرد: مقرر شده همه مرز برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق و خروج دام از استان به کشورهای دیگر در ایام اربعین به صورت فیزیکی مسدود شود.

وی با بیان اینکه این کار کمک زیادی به جلوگیری از تردد افراد قاچاقچی و تأمین امنیت مردم منطقه می کند، افزود: شرایط زیرساخت پایانه مرزی چذابه مطلوب است، مشکلات و موانع موجود در این مرز نیز بررسی و برای رفع هرچه سریع تر آن برنامه ریزی می شود.

میراحمدی گفت: امسال با توافق خوبی که بین وزرای کشور ایران و عراق صورت گرفت، مسئولان کشور عراق قول های بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات تردد زائران و دیگر مشکلات موجود دادند که امید است 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق در کنار هم این مشکلات را رفع و شرایط را در محل های توقف زائران و رفت و برگشت آن ها را از پایانه تا شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز چذابه در اربعین حسینی به صورت فیزیکی مسدود شود

مرز چذابه در اربعین حسینی به صورت فیزیکی مسدود شود