مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:302023-05-31دانش

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران راه اندازی می شود


با انعقاد تفاهم نامه ای چهارجانبه ناحیه نوآوری دانشگاه تهران به منظور استقرار استارت آپ ها، شرکت ها و واحدهای فناور راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه چهارجانبه تأسیس ناحیه نوآوری دانشگاه تهران امروز 10 خرداد در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، بین دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران و دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، ناحیه نوآوری دانشگاه تهران مشتمل بر ناحیه نوآوری تهران و ناحیه نوآوری شهر دانش با حمایت و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرداری تهران و با مدیریت دانشگاه تهران تشکیل می شود.

این تفاهم نامه به منظور ایجاد اکوسیستم جامع فناوری، نوآوری و کارآفرینی و در جهت توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ناحیه نوآوری دانشگاه تهران امضا و مبادله شد.

ناحیه نوآوری تهران در محدوده جغرافیایی حدفاصل بزرگراه شهید حکیم در شمال، بزرگراه شهید چمران در غرب، بزرگراه جلال آل احمد، شهید گمنام، خیابان فتحی شقاقی و خیابان مطهری در جنوب و بزرگراه شهید مدرس در شرق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران راه اندازی می شود

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران راه اندازی می شود