مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28اجتماعي

طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران در اصفهان تدوین می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 2 طرح مطالعاتی کاهش خطر و پاسخ به بحران با همکاری کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در استان اصفهان در حال انجام بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور شیشه فروش ظهر یکشنبه در جلسه مدیریت بحران با موضوع پیشگیری و اطفا حریق در جنگل ها و مراتع استان اصفهان با اشاره به اینکه 53 مخاطره در کشور توسط پژوهشگاه سوانح طبیعی شناسایی و ثبت شده است، اظهار داشت: از این تعداد 42 مخاطره طبیعی و انسان ساز در استان اصفهان نیز قابل وقوع است.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح خطرپذیری استان برای هر یک از شهرستان ها تهیه شد، افزود: طی قراردادی که با کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی بسته شد امسال 2 طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران با استفاده از یافته های مطالعات 10 ساله خطرپذیری استان با هدف پیشگیری از مخاطرات و خسارات در حال انجام است که پس از تکمیل بسته های شهرستانی نیز لحاظ خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اداره منابع طبیعی محوریت انجام اموری چون کنترل حریق و بیابان زدایی و کنترل سیلاب است، خاطرنشان کرد: در قانون مدیریت بحران همه دستگاه ها موظفند برنامه کاهش خطر را تهیه کنند و در زمینه پیشگیری متناسب با این شرایط لازم است برنامه کاهش خطر و پاسخ به بحران حریق در شهرستان ها تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران در اصفهان تدوین می شود

طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران در اصفهان تدوین می شود