مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-30اقتصادي

تصادفات فوتی در اصفهان 30 درصد کاهش یافت


رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان از کاهش 30 درصدی تعداد تصادفات فوتی این شهرستان طی مدت 2 ماهه سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- سرهنگ علی مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت و تلاش همکاران ما در پلیس راهور شهرستان اصفهان، مشارکت دستگاه ها و همچنین همراهی خوب مردم با فرهنگ این کلانشهر اتفاقات خوبی را در سال جاری در زمینه کاهش تصادفات فوتی و جرحی شاهد بودیم.

وی افزود: براساس ارزیابی های صورت گرفته طی 2 ماهه سال جاری آمار تصادفات فوتی و جرحی به ترتیب 30 و 80 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم عزیز شهرستان اصفهان این روند همچنان تا پایان سال تداوم داشته باشد.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان یکی از عوامل کاهش تصادفات را اصلاح نقاط حادثه ساز عنوان کرد و اظهار داشت: ما یکی دوسالی است که تمرکز خود را بر روی اصلاح نقاط حادثه ساز شهر اصفهان قرار دادیم و بحمد الله کلانشهر اصفهان توانسته در این زمینه رتبه اول کشوری را کسب کند.

15 نقطه حادثه خیز در شهر اصفهان وجود دارد سرهنگ مولوی تصریح کرد: ما در این دو سال اخیر 92 نقطه حادثه ساز داشتیم که این رقم را به عدد 15 رساندیم و تلاش می کنیم که این نقاط را نیز هرچه زودتر با همکاری شهرداری مناطق اصفهان به حداقل رسانده و شهری ایمن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات فوتی در اصفهان 30 درصد کاهش یافت

تصادفات فوتی در اصفهان 30 درصد کاهش یافت