مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-31سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه سیف وجود دارد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به کردستان، عنوان کرد: دولت و قوه قضاییه برای بازگشایی بازارچه سیف و سایر بازارچه های مرزی، - حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز در سال جاری، بر تکریم مردم، توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، حسن خلق با مردم و ارباب رجوع، رفع مشکلات با تدبیر و همدلی، تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان کردستان، عنوان کرد: دولت و قوه قضاییه برای بازگشایی بازارچه سیف و سایر بازارچه های مرزی، اهتمام ویژه دارند.

پورذهبی همچنین با اشاره به ضرورت اتمام فرودگاه سقز به عنوان مصوبه سفر رییس جمهوری، اضافه کرد: برای اتمام این طرح مهم و زیرساختی، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان در تولید دانش و اشتغالزایی، تصریح کرد: مراکز رشد و پارک علم و فناوری می توانند آبروی یک استان باشند.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی به ویژه معلم در مقطع ابتدایی مدارس شهرستان سقز از دغدغه های جدی است، گفت: در این ارتباط و مشکلات آموزش و پرورش استان با وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه سیف وجود دارد

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه سیف وجود دارد