مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-13بين الملل

هشدار محافل صهیونیستی از موج جدید حملات فلسطینیان در کرانه باختری


رسانه های عبری با بی سابقه خواندن عملیات های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.

- رسانه های عبری با بی سابقه خواندن عملیات های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه هی عبری، تشدید عملیات مقاومتی اخیر مبارزان فلسطینی ضد ارتش و شهرک نشینان اشغالی در کرانه باختری و ناتوانی نظامیان صهیونیستی در مهار آن را به واقعه ناکامی های سریالی ارتش در جریان یورش به خاک لبنان مقایسه کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه سه شنبه نوشت که دفیر کاریف از سران پیشین شاباک (دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: حجم بالای تله های انفجاری مبارزان فلسطینی در مسیر حرکت خودروهای زرهی ارتش ضد مبارزان در اردوگاه جنین را یادآور عملیات ضد اسراییلی در جنوب لبنان دانست.

این مقام پیشین شاباک افزود: ارتش در ماه های اخیر در شمال کرانه باختری با موج جدیدی از بسته های انفجاری گروه های فلسطینی از جمله با هدایت اعضای جهاد اسلامی در مسیر حرکت خودروهای زرهی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محافل صهیونیستی از موج جدید حملات فلسطینیان در کرانه باختری

هشدار محافل صهیونیستی از موج جدید حملات فلسطینیان در کرانه باختری