مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-19اجتماعي

دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران چه بود


مدیر کل ابفای استان تهران به بیان توضیحاتی درباره دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران و اقدامات انجام شده برای حل این مشکل پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اردکانی مدیر عامل ابفای استان تهران در برنامه تلویزیونی درباره ماجرای قطع آب تهران در روزهای اخیر گفت: پنجشنبه 18 خرداد اتفاقی غافلگیر کننده رخ داد بر اثر بارش باران سیلاب در جاده چالوس به راه افتاد و این باعث شد توده های عظیم سنگ در مسیر جریان آب تهران و کرج قرار بگیرد، این توده های سنگ حدود 700 تا 800 هزار تن بودند و برآورد کارشناسان این بود که دو تا سه هفته طول می کشد این مسیر باز شود، این مسیر از چهار جهت مسدود شده بود.

اردکانی در ادامه اضافه کرد: قبل از مسیر پر از سنگ که مسیر انتقال آب را بسته بود، یک باتلاق عظیم شکل گرفته بود و امکان عبور از آن وجود نداشت و تنها راه هم همین بود و 3 مسیر دیگر نیز اصلاً قابل دسترسی نبود و در بین کوه قرار داشت.

مدیرکل آبفای استان تهران توضیح داد: امکان انتقال امکانات از طریق ترابری هوایی نیز وجود نداشت ولی در ظرف چهار روز این مسیر باز شد و از تمام تکنولوژی ها و ابتکارات که لازم بود برای باز کردن این مسیر استفاده شد.

وی خاطر نشان کرد: سد کرج تأمین کننده 25 درصد از آب تهران و آب کرج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران چه بود

دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران چه بود